.

נטע מארחת סדנת מודעות ושחרור מפחדים

NLP BY DESIGN

מפגש • שיתוף• חקירה • העמקה

.

לתת מקום לפחד ולשחרר את ההגברות שלו. 

לכולנו יש פחדים וחרדות, לרוב אנחנו מנהלים אותם היטב, אך יש תקופות שהפחדים בלתי אפשריים ומנהלים לנו את החיים. פחד הוא מנגנון תקין וחשוב בגוף שלנו, אבל מה קורה כשהמוח משתלט עלינו ולא מאפשר לנו מנוחה. ואיך אפשר לנהל את זה אחרת.

.

מה יהיה במפגש?

 
• נכיר את סוגי הפחדים ואת מקור האנרגיה ממנה הם באו.
• נבין מה הפחדים שרלוונטיים לנו, מה לא שלנו, איפה הפחד הגיוני ודורש פעולה, ואיפה הוא מוגבר ודורש הרגעה. 
• דרך תרגילי NLP ודמיון מודרך כל אחד ישחרר את הפחדים המוגברים שלו, אלה שמפריעים לו להיות מי שהוא. 


למי מיועד המפגש? לכל מי שמתמודד עם פחד ורוצה לחקור אותו דרך הדיזיין. 

האם צריך ידע קדום בעיצוב?  אין צורך בהיכרות עם הדיזיין

מה מטרת המפגש? להכיר בפחדים שלך, להיכנע אליהם ולקבל כלים פרקטיים לתרגול ברגעי האמת.

מה האווירה והמוד? בטוחה ומוגנת, קלילה ונעימה, תומכת ומעצימה.

כמה משתתפים באירוע? עד 10.

מה צריך להביא? משהו קל לשולחן משותף, מחברת ועט, ומצב רוח מעולה.

 

מתרגשת ומצפה לכם!

.

סדר היום:

19:00 - פתיחה 
היכרות עם מרכז אנרגיה שאחראי על הפחדים ההישרדותיים שלנו.

19:20 - במרכז הספלין 7 פחדים נכיר אותם ונבין איזה מהם נמצאים אצלנו בצורה רציפה,

ואיזה לא. 

20:00 - אני והפחד

כלים לנטרול הפחד הספציפי שלך

12:15 - חגיגה 

חוגגים את החיים שלנו, מודים לפחדים ששומרים עלינו 

ויוצרים עם עצמנו חוזה מחודש. 

 

רישמו ביומן:

מתי:      שישי, ה-23/6

איפה:    ירוק,  רופין

שעות:   10:00-14:30

עלות:    200  

180 ₪ בהרשמה מוקדמת עד ה-15/6 

 

מה אומרים עלינו

בפשטות, אני רוצה לומר תודה על הזדמנות פז. להיות לכמה שעות אני , וזה הכול. רק אני. בלי מה שאני אמורה להיות, בלי המרדף אחרי משהו, בלי התעסקות מיותרת בחיצוניות, בלי השוואות, ובלי הסטרס שהוא כבר עבורי כמו צל , נוכחות נפקדת , ממשי כ"כ שאני מרגישה את התרמיל הכבד שלו על כתפיי.
לכמה שעות, בשישי בבוקר, הוא לא היה שם יותר.
וקיבלתי הצצה למי אני יכולה להיות בלי כל זה.
וזה היה יפיפיה.
אני מודה לנטע וגאיה, שהן קודם כל דוגמה חיה לאיך אפשר לחיות by design, מתוך כבוד והכלה לאחר, מתוך שחרור וקבלת המגבלה, וליצור דברים כל כך משמעותיים בעולם. שיתוף הפעולה שלהן מעורר השראה.
המרחב שהן יצרו היה מדויק, מעורר שיח, מכיל ורך מצד אחד, ואינטנסיבי ודורש מצד שני. לכמה שעות הרגשתי מוזמנת מעצם היותי פרוז'קטורית. הרגשתי שהיכולות שלי מוערכות ורצויות במרחב, אנשים שאלו את דעתי, הייתה לי אפשרות להיות, לדבר ולהקשיב. אין מרפא מזה בעולם שבו לרוב אנשים לא מבינים מי אני ומה אני יכולה להיות.
למדתי המון ואני בטוחה שזה עוד ימשיך ויעמיק בתוכי.
הדרך שלי דורשת אומץ. המסע שהתחלתי מורכב ולא פשוט. אבל הוא שלי. ובזכות האנשים שראיתי והאומץ שלהם, אני מרגישה שנדבקתי ביותר אומץ משלי.

נעמה חי - היה בכנס תדר חזק של אהבה. אני ממש הרגשתי אהובה ומקובלת. וזה משהו שאני לא מרגישה כל הזמן בכלל.

אני לחלוטין עוד עטופה באנרגיה של יום שישי המופלא
היה לי פשוט קסום, אני לא מרבה בכלל להגיע לכנסים או מפגשים שכאלה, אבל איך שנגמר היה בא לי להתחיל עוד פעם. האנרגיה היתה חזקה כל כך שישנתי בלילה כמו תינוקת.
אני ובן הזוג שלי שהגעתי איתו, לא הפסקנו לדבר לרגע על הפלא שחווינו שם, וכל אחד מאיתנו הכיר אנשים שונים- לא פגשתי בכלל באנשים שהוא סיפר לי עליהם חחח אבל לא הרגיש לי חסר או חוסר. הרגיש לי שאני מכירה את כולםםםם כי באמת באנרגיה כולם נכחו ונתנו מעצמם וזה גרם להרגשה של בית.
אני עדין באופוריה כזאת גבוהה
התחושה נעימה כאילו ניצחנו משהו כקבוצה!

מעין מלכה - אני עדין באופוריה כזאת גבוהה. התחושה נעימה כאילו ניצחנו משהו כקבוצה!

הכל התחיל שהגעתי לנטע למפגש וגיליתי את העולם המופלא של העיצוב האנושי.
האמת.. מזל שהיא הקליטה כי לא הבנתי יותר מחצי😅
המידע היה עוצמתי ומטלטל ולמרות שלא הצלחתי להבין הכל במיינד הרגשתי בעצמות שלי שקרה פה משהו אמיתי ומדהים.
הרגשתי צורך בליווי נוסף על מנת להטמיע את המידע המהפכני הזה וככה הגיעה לשדה האנרגיה שלי הזמנה ליצירה מופלאה, הסדנה של נטע וגאיה להעמיק לתוך הדיזיין.
ממפגש למפגש אנחנו נוכחות במרחב שנותן לנו מידע קוסמי מדויק בשילוב של כלים פרקטים, מרחב שעוזר לי לפגוש את העיצוב ברמת היומיום ולעבור תהליך משנה חיים ברמות הכי מרגשות שיש. יחד אנחנו מגלות את העיצוב הייחודי של כל אחת ולומדות לחיות אותו
אני מודה שהשנה אני לומדת לימודים מקיפים בתחומים נוספים ועדייו הקורס הזה הוא ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לי מזה זמן מה:)
הליווי האינטיליגנטי, המקצועי והמסור (והכל כך איכפתי שהלב מתמלא) שלכן מאפשר לי לפתוח דלתות חדשות בתוכי ולתוך חיי... כאלה שאפילו לא ידעתי שקיימות....
קסם צרוף ומומלץ בחום רב. תודה מלכות❤️

יעל נימני - הקורס הזה הוא ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לי מזה זמן מה:)

הייתה לי קריאה פנימית להשתתף בקורס הזה והוא קורס משנה חיים.
בניגוד לסדנאות העצמה שהשתתפתי בהן במהלך חיי, בסדנה זו חוויתי ואני ממשיכה לחוות טרנספורמציות משנות חיים.
נטע וגאיה כשילוב מנצח מובילות כל משתתף לראות את הייחודיות שלו ולפעול מתוך עוצמה פנימית תוך כדי הכרות עם המקור הטבעי הייחודי המפעיל כל אחד ואחת מאיתנו.
כל משתתף זוכה להתייחסות אישית ותרגול בתוך סביבה תומכת ומעצימה, הסדנה מכילה אינפורמציה משנת חיים, עמוקה, יסודית, ומועברת במקצועיות שמתובלת בצחוק והומור (מסתבר שזו נוסחה מנצחת של שתיהן).
אהבתן של שתי המנחות הנפלאות הללו לידע שהן מלמדות מורגשת יחד עם תשומת הלב האישית והרצון שלהן להוביל כל משתתף לפריצות דרך משמעותיות בחייו.
הסדנה מתאימה למי שמוכן להסתכל באומץ על מה שלא עובד לו ולהכיר אסטרטגיות שתומכות בחיים אותם באמת באנו לחיות (ולא, זה לא דומה לשום דבר שלימדו אותנו).
מה שקסם לי כ"כ בעיצוב האנושי הוא ההבנה שיש לי סמכות פנימית וממנה אני פועלת החוצה אל העולם שנגלה אליי בדרכו כשאני פועלת בסנכרון עם עצמי.
נטע וגאיה מוליכות אותי אל תוך הידע העמוק הזה ומאפשרות לי לראות ולחוות את הייחודיות שלי בסביבה אוהבת.
הקורס נפלא, אתן נפלאות.

איילה - זה קורס משנה חיים. 

ה-היומן דיזיין הכניס לחיים שלי כל כך הרבה.
אני מרגיש נח וחופשי יותר בעור של עצמי ועם חלקים בי שאיתגרו אותי מאד.
הידע מאפשר לי זוית חדשה ומסקרנת להתבוננות בחיים, בעצמי, בסובבים אותי ובאנטראקציה שלי אל מול הכל.
נטע וגאיה מקסימות והדינאמיקה ביניהן נהדרת 🥳
הקורס מקנה בסיס נהדר שממנו אפשר לצמוח.
ממליץ ב🔥❤️
יש ביטוי סיני שנקרא wu wei שאומר "עשיה ללא עשיה"

אני מרגיש שככל שאני משחרר יותר החיים קורים וקוראים לי בלי שאני צריך לרצות ולהתאמץ כל כך כמו שאני רגיל
הרגשה שאני זורם טוב יותר עם עצמי ועם החיים,

ככל שאני מתמסר יותר, אני חיי את האמת שיש בדבר הזה שנקרא היומן דיזיין.. 👽

 

עמרי כהן - הרגשה שאני זורם טוב יותר עם עצמי ועם החיים. 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.