ערה?
קבוצה לאנשים שכבר לא מאמינים לסיפורים שלהם ומוכנים
לשחרר עוד ועוד ועוד ועוד מהם ולחיות את עצמם.
העיצוב האנושי• NLP • שיתוף ותמיכה
.
מסע אישי של חיבור, שקט פנימי והתפתחות רגשית ואנרגטית
אני כותבת אלייך את ההזמנה הזו מהלב, אחרי שנים של ליווי נשים במסעות אישיים בתחומים שונים.
אחרי מסע עמוק של 11 שנה עם Human Design, תהליכים של NLP, ליווי רגשי ותזונתי –
החלטתי לאחד את כל מה שאני יודעת למרחב אחד. חי. אישי. אינטימי.
מרחב שבו נוכל ביחד
להקשיב, לדייק, לשאול, להתבונן – ולהכיר באמת של הרגע.
✨ למי זה מתאים?
לנשים שמרגישות שהן כבר עושות דרך ארוכה –
אבל רוצות עוד עומק, עוד שקט, עוד בהירות ורוצות יחד.
נשים שמרגישות שיש להן קול פנימי – אבל הוא נבלע ברעש.
נשים שמרגישות שהן מבינות הרבה – אבל לא הכל מצליחות ליישם. בדיוק כמו כולם.
אם את מזהה את עצמך כאן – כנראה שהקבוצה הזו בשבילך.
מה קורה בקבוצה?
נפגשות אחת לשבוע – ימי שני ב-17:00 במרחב אינטימי ואישי – בנס ציונה
👥 קבוצה קטנה ומדויקת של נשים שנבחרו בקפידה
בכל מפגש נביא את מה שחי אצלך עכשיו, איפה קשה לך להקשיב לעצמך?
מה מתבלבל, מתעכב, מרגיש תקוע?
איפה את מרגישה מוצפת או מתקשה לשים גבולות?
נעבוד עם המפה האישית שלך (ע"פ Human Design)
נזהה את הקול שלך מתחת לרעשים, הפחדים והסיפורים שאת כבר לא רוצה לחיות בתוכם.
נשים את האור על מה שמבקש להתבהר – בתזונה, בהרגלים, בפעולות ובצעדים שלך קדימה.
💛 ומה לגבי עלות?
עלות סמלית של 60 ש”ח למפגש בלבד
(התשלום מראש עבור 4 מפגשים אותם תוכלי לנצל לאורך חודש וחצי)
איך מצטרפים?
אם משהו מזה נוגע בך, מדבר אלייך, מזיז משהו בפנים –
הרשמי בטופס ואחזור אלייך לשיחת התאמה.
בהערכה ובאהבה,
נטע
או בוואטסאפ📞 054-3454766
.
רישמו ביומן:
מתי: שני, ה-5/5
איפה: נס ציונה
שעות: 17:00-18:15
.
רוצה להצטרף אלי? הירשמו כאן !
.
נטע גולן
נטע גולן -נטע גולן גנרטורית רגשית 4/6 , מלווה ומדריכה לחיים לפי הטבע שלך, מנחת קבוצות מוסמכת ומורה ותיקה ל-NLP ודמיון מודרך. אני בניסוי של הכרות עם המבנה האנרגטי שלי 8.5 שנים, ואני מרגישה איך החיים דורשים ממני יותר ויותר כנות ופחות התפשרות כדי לחיות את החיים שלי ולא של מישהו אחר. מסע החיים שלי החל בחבטות מהחיים ובמערכות היחסים שלי דרך הנמכה והשתקה מוחלטת של מי שאני. בניסוי שלי, השלתי שכבות של זהות כוזבת ובכל יום אני מתעוררת עוד ועוד לעצמי, לכוחות שלי, מתאהבת בדרך שבה המבנה האנרגטי שלי עובד ובסנכרון עם היקום עם האנשים סביבי. למבנה האנרגטי שלי יש יכולת להסביר בפשטות רעיונות שנראים מסובכים, והפתיחות שלי מהווה חדר "הדהוד והגברה" לאחר, אני מלווה ועוזרת לאנשים ליצור יסודות פנימיים על מנת שיוכלו לחגוג את החיים וליצור מערכות יחסים מספקות ומדויקות עבורם. בשנים אחרות למדתי תואר ראשון בתזונה קלינית, הנחיית קבוצות מטעם אוניברסיטת תל אביב ועבדתי כדיאטנית להפרעות אכילה ואכילה רגשית, הוכשרתי כ-NLP trainer, ואני מכשירה סטודנטים ל-NLP במכללת ירושלים, מעבירה תהליכים זוגיים ומשפחתיים בכלים הפונים ללא מודע בשילוב אבחון של מפות האנרגיה.
.
מה אומרים על סדנת טריגרים חיבורים וחברים
החקירה הבלתי פוסקת שלי את עצמי/ את עצמי יחסית לסובבים אותי/ רק את הסובבים אותי- היא בלתי נגמרת. כנראה חלק מפרופיל 1 שלי. לפני הרבה מאד שנים למדתי את התכנים של טוני רובינס ואני זוכרת את הצרכים היסודיים שלנו כבני אדם עד היום. כולם מומשו ביום הסדנה של נטע. איך?
מייד כשנכנסתי הרגשתי סביבה בטוחה. זה הלך והתגבר. מקום בטוח מאפשר חוויה נעימה של חקירה עצמית.
לצד זאת, היתה שם הרפתקנות. הכרתי רק את נטע ושירלי ודווקא לא ביליתי במחיצתן בכלל. נטע דאגה לצוות אותי לקבוצות אנשים שלא פגשתי מעולם והיה שם סוג של ריגוש בלתי פוסק.
הרגשתי ייחודית ושונה, תוך כדי עבודה זיהיתי את הטריגרים שלי וגם את הכוחות שלי. אוהבת להרגיש שלמה.
כל היום היתה שם אווירה פתוחה ומכילה שיצרה תחושה של שייכות, של קבלה מכל המיוחדים שהגיעו לשם.
לצד כל אלו - כל יום כזה הוא התפתחות אישית וצמיחה.
והנה היסוד האחרון מונח במשוב שלי- אולי מישהו יתרם ממנו וימצא את עצמו בסדנה הבאה נהנה לפחות כמו שאני נהניתי.
רוית שוחט - כל יום כזה הוא התפתחות אישית וצמיחה
היה מפגש אדיר מבחינת הנושאים, האנשים, החיבורים.
אני כל כך אוהבת איך שדייקת את המסרים לכל אחד ואחת מאתנו. זה גם נעים ברמת היחס האישי (וכה לא מובן מאליו) וגם מדגיש עד כמה העיצובים הם יחודיים.
היה מצחיק, מעניין, מעורר מחשבה ובעיקר יצאתי עם טעם של עוד.
תודה ❤️
שירה כהן גולן - יצאתי עם טעם של עוד.
נרשמתי לסדנה עם מלא חששות ופחדים כי נחשפתי לעולם הדיזיין רק לפני כמה חודשים אבל גיליתי קבוצה מהממת ותומכת של אנשים שרוצים בדיוק כמוני, להיות הגרסה הכי טובה של עצמם.
הדינמיקה והחיבורים המדוייקים לדיזיין שלי שנוצרו בסדנה, בניצוחה של נטע, אפשרו לי להיות הכי חשוף שאפשר ובכל זאת להרגיש הכי נוח בטוח.
שיחות העומק וההכוונה הוציאו ממני ומהמשתתפים שהכרתי המון אמת חסרת שיפוטיות שאפשרה לי להכיר שכבות עמוקות ומרתקות בעצמי.
זה היה מפגש מלא העצמה, אהבה וקבלה עצמית.
מדהים כמה למדתי במפגש הזה ויותר מדהים לחשוב כמה עוד אפשר ללמוד.
אני מלא סקרנות להמשך...
תודה לנטע ולכל מי שעזר להרים את הסדנה. 🙏❤️
חגי המאירי - מפגש מלא העצמה, אהבה וקבלה עצמית.
רציתי להגיד תודה על הסדנא ביום שישי 🙏❤️
ההרגשה היתה מהרגע שהגעתי שזה בית.. עבורי זה היה מקום מכיל שאפשר לי להיות אני.. להרגיש נח ונעים ורגוע ולהיפתח..
אהבתי מאוד לגלות שעוד אנשים בדיזיין שלי מרגישים את מה שאני מרגישה, זה גרם לי לקבל עוד חלק קטן בעצמי ולהיות עוד טיפה יותר שלמה עם עצמי. אני אוספת את החלקים האלה באהבה רבה כי התחושה אחרי הקבלה שאני נחה בתוך עצמי.. וזה תחושה הכי מופלאה שאני יכולה לאחל לעצמי ולאחרים.
אני רוצה לומר שהרעיון להנגיד את הדיזיין בפרקטיקה ולא בתאוריה עבורי זה היה מושלם!! אני לא אוהבת ללמוד ולהשקיע וגם, אני אוהבת לחוות וזה הזיכרון שנשאר בגוף וברגש אחרי החיבורים שחוויתי..
יצא קצת ארוך בלי כוונה, פשוט נכתב בעצמו.. 😘
אז שמחה שאני חלק מהחיבורים שאת יוצרת..❤️❤️❤️❤️❤️
לריסה בלאק- הרעיון להנגיש את הדיזיין בפרקטיקה ולא בתאוריה היה מושלם עבורי.
הרגשתי קצת מוזר וגם עייפה להגיע לבד לסדנה, שאני לא מכירה בה אף אחד, על אף קבלת הפנים החמה.
מיד עם תחילת הסדנה, יצרה בינינו נטע חיבורים של קבוצות קטנות ואט אט נשרו המחסומים והחיבור בין האנשים הפך לתחושת שייכות, כאילו הכרנו ממזמן ורמת האנרגיה עלתה פלאים.
הסדנה מאפשרת להבין, לקבל ולהקשיב לעצמך ולאחר.
ממליצה הכי בחום ואין לי ספק שאגיע לעוד סדנאות מהסוג הנ"ל, שפותחות ומחברות.
אסנת קאשי - הסדנה מאפשרת להבין, לקבל ולהקשיב לעצמך ולאחר.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר